31 Ocak 2010 Pazar

Çıngıraklı yoğurtçunun





ksb


Çıngıraklı yoğurtçunun
Ayak seslerini
Içinde biriktiren
Arnavut kaldırımlarında
Kelimeler sobeli
                    Pamuk helvanın
                    Yumuşaklığı
                    Büyüdükçe
                    Nasır tutuyor
                    Geriye
                    Sopası kalıyor
Dekmancılığın
Suları kurşuna
Dönüşüyor
Hayat vuruyor
Dostlar vuruyor
                    Anılar defteri
                    Çekmeceye kilitleniyor
                    Anahtarını yutuyorum
                    Yıllardır sıçmıyorum
Yüreklerin
Toplanma saatinde
Yılların çürükleri
                    Tezgah altına saklanan
                    Sırların defoları
Hayat pazarı boyunca
Tenime dokunup bırakan
Tenlerin izleri
Sayesinde
                    Ucuza gidiyorum
Akşam yüreği
Gecelerinde
Çarşafa dolanıyorum
                    Bir elimde
                    Çıngırak
                    Bir elimde
                    Sopa
                    Her yerimde
                    Nasır
Vuruyorum
Kafamı
Yüreğime
                    Vuruyorum
                    Beş para ver
                    Beş para ver
                    Beş para yoksa
                    On para var
                    Pata pataları
                    Yankılanıyor
Tezgah altıyım
Çaktırmadan
Kese kağıdına
Giriyorum
Karışıyorum
                    Vuruyorum
                    Beş
                    Para
                    Ver


31.01.2010

Hiç yorum yok: