12 Ocak 2010 Salı

Bırakma















ksb

Bırakma
Senin olayım
Beni
Benden alma
Sen de
Kaybolmayayım
Bırak
Odamda kalayım
                    Sokaklar
                    Bana büyük
                    Sen
                    Bana imkansız
Seninle büyürüm
Kendime sığmam
Beni alırsan
Benden gidersen
Hayata sığmam
                    Senden
                    Geri dönemem
                    Sen de kalırım
                    Ben kalmam
Bırakma
Senin olayım
Odamda kalayım
                    Bana
                    Sevmeyi öğretme
                    Hayatı anlatma
                    Kendimi tanıtma
                    Zaten kaybolmuşum
                    Kaybolmuşluğumu
                    Benden alma
Bırak
Yalnızlığıma kalayım
Bana dokunma
Ölmüş tenime
Hayat verme
Küskünlüğümü
Tazeliklerle tanıştırma
Yitik insanlarımı
Unutturma
Kadınlığımı hissettirme
Bırak
Bulamadığım
Kendim olayım
                    Beni
                    Kendime götürme
                    Sevişmeleri öğretme
                    Özlemin acısını
                    Kavuşmanın
                    Yeniden doğuşunu
                    Hayatıma sokma
Beni
Benden alma
Senle beni
Yapıştırma
                    Benden gidersen
                    Kendime dönemem
                    Kururum
                    Sağanaklar altında
Bırakma
Senin olayım
Odamda saklanayım
                    Beni alırsan
                    Öldürürsün
Senden gidemem
Odama dönemem
Kendime
Hayata
Sığamam
                    Sana
                    Uzaktan bakayım
                    En güzel
                    Hayalim yapayım
Sen
Beni unut
Seni
Bana bırak
Git
Yokluğunda
Çoğalayım
Senin
Için
Ağlayayım
                    Beni
                    Alırsan
                    Öldürürsün
Yeniden
Doğamam
                    Sen
                    De
                    Kalırım
Ölüme
Sığamam

12.01.2010

Hiç yorum yok: