19 Ocak 2010 Salı

Girmediğim odalarda

 








by UK

Girmediğim odalarda
Saklanıyorum
Dokunmadığım tenlerin
Yokoluşlarını izliyorum
Kendi tenimin arasından
                    Öncesi sonrasına
                    Denk gelmeyen
                    Dün ile yarının
                    Mengenesine sıkışan
An
                    Küçük ilanlarda
                    Küçük puntosuyla
                    Aralarda kalırken
                    Alınmayı bekliyor
An
                    Sadece sevişmelerde
                    Para ediyor
                    Gidilmemiş yolların
                    Dökülen yapraklarına
                    Hazan
                    Denk gelmiyor
Hızlı hayatın
Arasına serpiştirilen
Durulmayan istasyonlarında
Bekleyenlerin
Aşk acısı
Yaşanmadan acıtıyor
                    Aşk
                    Iki yüreklide olsa
                    Tek kolluda olsa
                    Diyetini ödetiyor
Karanlık gündüzleri
Gözü açık gecelere
Kavuşturuyor
                    Aşık olmadan
                    Hayat başlamıyor
                    Hayat bitmiyor
Uzanıyorum sandalyeme
Düşünüyorum
Yatağıma sakladığım
Dokunuşlarımı
                    Başkalarının
                    Yataklarına yatıyorum
                    Sandalyeme uzanıyorum
Kimsenin
Telefon numarasını
Almıyorum
Kendi numaramı
Veriyorum
Verenayım
                    Istemiyorum
                    Veriyorum
Yatak soğumadan
Kalkıyorum
Gündüz rakım
Kahvemi
Uzaklara bakarken
Içiyorum
                    Içliyim
Dışarı çarpıp
Içime dönüyorum
                    Balık
                    Tutmayı
                    Bilmiyorum
                    Rakı
                    Içiyorum
Mengene
Arası
Yürek
Cızbızlarında
                    Şerefe

19.01.2010

Hiç yorum yok: