3 Ocak 2010 Pazar

Kibrit


Kibrit
Kutusunu açtım
Vasatilerden
Bir tanesini
Seçtim
Yaktım
İçime attım
                    Karanlığım aydınlandı
                    Içim yandı
                    Aşkla aydınlandım
                    Aşkla yandım
Leyland ın arkasında
Biletçiyle konuştum
Pasom onsekiz
Ben onaltı
Hayatın
Hain tuzakları
Uzakta
Ben
Insanların
Yakınında
                    Sırtımda
                    Taşıdığım insanlar
                    Karşımda durunca
                    Ağırlaşıyor
Saman kağıdından
Uçak yaptım
Acil inişle
Hayatın
Içine düşürdüm
                    Misketlerim kırıldı
                    Yüreğim alçılı
                    Hayat devamlı
                    Araya parça koymalı
Gitmeli
Kalanlara küskün
Pervanelere kızgın
Ateşe tavaf
                    Zümküfülü tatmalı
                    Kır pidesine sarılmalı
                    Jumbo da soluklanmalı
Tekrar
Doğacakmış gibi
Çin keslerini giymeli
Raf ları saklamalı
Onsekiz marttan
Mavi kayığı
Kiralamalı
Mayosuz
Denize dalmalı
                    Insanlar ağır
                    Ruhlar hafif
                    Sevgiler karmaşık
                    Anlayışlar kayıp
Ilan vermeli
Doktordan
Bayandan
Hayattan
                    Telesafir gelmeli
                    Yitikleri açıklamalı
                    Çoktan seçmeli
                    Sokakların
                    Içine dalmalı
                    Birinde kalmalı
                    Bulunmamalı
Süreyya sinemasının
Sarışın
Biletçi ablasından
Alınan biletler
Saklanmalı
Biz yaşlandıkça
O
Gençleşmeli
                    Bomonti de
                    Rüzgardan kaçan
                    Ping Pong topu
                    Bugün
                    Kucağımıza düşmeli
                    Üstüne imzamızı
                    Atmalı
                    İkibine mektup gibi
Ne
Oluyorsa
Olmalı
                    Olmayanlar
                    Niyetçiye
                    Bırakılmalı
Rüzgarın
Sırtına
Asılmalı
Üflemeli


03.01.2010

Hiç yorum yok: