20 Mayıs 2009 Çarşamba

Yüreği

Yüreği
Dikenli tellerle
Çevrilmiş
Tenine
Cam kırıkları
Serpiştirilmiş
Kadınları sevdim
                    Sessizce
                    Dikenli tellerin
                    Arasından geçtim
Dinledim
Anladım
Paylaştım
Sevdim
                    Elele kestik
                    Dikenli telleri
                    Usulca
                    Yanına kıvrıldım
                    Tenine
                    Masallar anlattım
Aydınlığa
Gözlerini açmamışken
Kahvaltılar hazırladım
                    Alnına
                    Öpücükler kondurdum
Ten tene
Topladık
Cam kırıklarını
                    Bir gün
                    Farklı yönlere gittik
                    Başımız arkamıza dönük
Bütün
Sınırlarımı
Korunmalarımı
Yok ettin
                    Saklandığım
                    Odama sığmaz oldum
Şimdi
Çekip gidersen
Nerelere sığacağım
                    Çıplak halimle
                    Nasıl korunacağım
                    Yaşayacağım
                    Dediler
Ne diyeceğimi
Bilemedim
Ama
Bir çok şey söyledim
                    Ben geçebiliyorsam
                    Dikenli tellerin
                    Cam kırıklarının
                    Arasından
                    Benden
                    Daha değerlisi geçer
Anlar
Dinler
Paylaşır
Sever
                    Benden
                    Sonra da sevdiler
                    Hala seviyorlar
Iyilik mi yaptım
Kötülük mü
                    Ben sadece sevdim
                    Kendim kadar dokundum
Günün birinde
Gittim gittiler
                    Paylaşmadan
                    Eski paylaşmışlıklar
                    Kadar yaşayarak
Dokunmanın
Sevmenin
Yaşamanın
Anlamı
Bize gelip sarılmaz
                    Hiç birşey son değildir
                   Sadece kendinin sonudur
Hayat bir köşede durur
O seni bulmaz
Sen onu bulursun

20.05.2009

Hiç yorum yok: