19 Mayıs 2009 Salı

Düğün fotoğrafı

Düğün fotoğrafı
Gibi yaşıyorum
Hep kalabalık
                    Yalancı kahkahaların
                    Arasına saklanmış
Hayatımda
ilk defa
Bir kadını
Bir adamı
Seviyormuş
Gibi
Söz veriyorum
                    Arkamda bıraktıklarımı
                    Düşünmeden
Hastalıkta sağlıkta
Ölüm bizi
Ayırana kadar
Dostum diyorum
                    Ilk defa
                    Dans ediyormuş
                    Gibi
                    Hayatın ritminde
                    Ateşli bir tango
                    Yapıyorum
Karşımda
Kimse
Olmadığını
Bilmeden
                    Çıkmaz sokaklarımda
                    Halaydan ayrılarak
                    Bana gizli geçidi
                    Açacak
Beyaz mendilli
Bir sıcaklığı
Boşuna
Bekliyorum
                    Aslında
                    Vesikalığım

19.05.2009

Hiç yorum yok: