25 Mayıs 2009 Pazartesi

Gün ışığının

Gün ışığının
Yaprakla sevişme
Zamanında
Çare
Sizliğin
Pencere kenarında
Ikamet ettiği
Bitmeyen
Gündüzlere
Gece oldum
                    Yıldızları saçıma
                    Kondurdum
                    Gözlerimle
                    Iki dolunay
                    Aydınlığı sundum
Kapamadım
Kırpmadım
Insanlığa soyundum
                    Çıplaksın dediler
Yola koyuldum
Bedenimi kazıdım
Yüreğimi elime aldım
Insanlara fırlattım
Kiminden sektim
Kiminin içini seçtim
                    V iken
                    W olduk
                    Sevdim dik
Beni benden
Iyi anlama
Beni benden
Fazla sevme
Beni benden
Çok düşünme
Çoksun dediler
                    Yola koyuldum
                    Çok eşli oldum
                    Kabul gördüm
Paylaştım tık
                    Bir tek
                    Beni sev
                    Beni anla
                    Beni düşün
                    Azsın dediler
Yola koyuldum
                    Kendimle
                    Konuştum dinledim
                    Anladım sevdim
                    Düşündüm paylaştım
Bekledim
Kendim
Bana birşey desin
                    Çıplaksın
                    Çoksun
                    Azsın
Boşuna bekledim
                    Ben i
                    Olduğum gibi
                    Kabul eden
                    Kendimde kaldım
Yola koyulmadım

25.05.2009

Hiç yorum yok: