28 Mayıs 2009 Perşembe

Düş rengi

Düş rengi
Tazeliğinde
Martı süzülüşü
Renginde
Kayan yıldızın
Heyecanında
Denize kavuşan
Kıpkırmızı gün batımında
                    Iskelesine yanaşan
                    Ada vapurunda
                    Akreple yelkovanın
                    Kucaklaşma anında
                    Son istasyona
                    Ulaşmayan trende
                    Hızla yanından
                    Geçilen gelinciklerde
Bir koku var
Kadın kokusu
                    Sanki
                    Hepsi birbirine karışmış
Bir tutam ondan
Bir tutam kaybolandan
Hepsini bana hatırlatan
Tarifsiz bir koku
Geldi
Karşıma oturdu
                    Daha kaç tane
                    Ten koklayacaksın
                    Kıvrımlarında kaybolacaksın
                    Kendi tenini
                    Daha ne kadar arayacaksın
                    Duymadığın kokunu
                    Der gibi koktu
Çok oturmadı
Hepsini aldı gitti
Ben kaldım
                    Bu akşam gideceğim
                    Sevgili kokumu düşündüm
                    Biriktirdiğim kokulara aldırmadan
Yatağım geldi
Yapboza dönmüş tenini
Kucağıma bıraktı
                    Belirli olmayan bir izle
                    Parçalara ayrılmış
                    Yatağımın teni
                    Atlas olmuş
                    Sınırları biribirine karışan
En çok sevdiğim
En çok sevildiğim
En çok anladığım
En çok anlaşıldığım
Hiç sevmediğim
Hiç sevilmediğim
Bütün ülkelerin kokusu
Atlasın içinde saklanmış
                    Hangimiz dediler
                    Hepiniz dedim

28.05.2009

Hiç yorum yok: