20 Mayıs 2009 Çarşamba

Aksak yüreklerin

Aksak yüreklerin
Tek kale maç yaptığı
Hayat stadyumunda
Seyirci olmanın
Dayanılmaz
Tezahüratlarında
                    Kimin galip geldiği
                    Umrumda mı
Kim aldı bana
Bu maç biletini
Gizlice cebime
Kim koydu
                    Ben mi
                    Sen mi
                    Tanımadığım mı
Bedenler
Forma olmuş
Maç sonunda
Değiştirilemiyor
                    Duşun altına
                    Girdiğinde
                    Akıp gitmiyor
Düşünmek
Anlamak
Sevmek
Dokunmak
Paylaşmak
Hissetmek
Ömürlük izinde
                    Hakem
                    Maçı tatil etmiyor
                    Uzatmalar
                    Bitmek bilmiyor
Stadyumun
Kapıları açılmıyor
Bitmeyen maçın
Çıkamayan
Seyircisiyim
Miyim
                    Duvardan atlıyorum
                    Kendimi
                    Ara sokaklara
                    Saklıyorum
Birisinin
Kurt olup
Beni kurtarmasını
Beklemiyorum
                    Ben kurtum
                    Kendimi kurtarıyorum
Sevdiklerime
Tanımadıklarıma
Anlatıyorum
Bu maç bitmez
                    Kapılara dayanın
                    Yüreğinizle kırın
                    Kendinizi
                    Sokaklara bırakın
Hepimiz kurtuz
Önce kendimizi
Sonra hayatı
Kurtarırız
                    En iyi saklanan
                    Kurt değildir
                    Bulamayan ebe
                    Kurt yaratır
Artık büyüdük
Saklambaç
Bir oyun
Hayat
Bir yaşam
                    Hadi yaşayalım
                    Kendimize sarılalım
                    Kucağımızı dünyaya
                    Açalım
Açmayalım mı
Açtık da ne mi oldu
                    Tek kişilik
                    Bir gezegen mi
                    Arayalım
Küçük prens
Büyümeyecek mi
Dünyaya dönmek
Istemeyecek mi
Dönerse
Bize mi benzeyecek
Kitabın
Sayfalarında mı
Kalsın
                    Yazılanlar
                    Kitabın sayfalarına
                    Mahkumsa
Gardiyan kim
                    Sakın
                    Biz olmayalım

20.05.2009

Hiç yorum yok: