31 Mayıs 2009 Pazar

Papatya tazeliği

Papatya tazeliği
Renginde
Nar çiçeği
Doğumunda
Yeni ay
İnceliğinde
                    Sevgili bebeğin
                    Masumiyetinde
                    Ege sahilinin
                    Kıvrımlarında
                    Imkansız bahar
                    Merhabasında
Tenlerle tanıştım
Onlara karıştım
                    Birlikte büyüdük
                    Birbirimizi paylaştık
Üzerimize güneşi
Doğurduk
Yıldızların altında
Kavuştuk
Aynı çarşafa
Dolandık
Aynı suyun altına
Yattık
                    Gün geldi ayrıldık
                    Gün geldi buluştuk
Ten taciri mi oldum
Ten sever mi
                    Hep dokundum
                    Anlamaya çalıştım
                    Ne yazık ki
                    Kendim kadarım
Kendi bildiğim gibi
Tenimin bildiği gibi
                    Gizli odalarda
                    Sevgili heyecanlarda
Bütüne doğru
Güne uzak geceleri
Birbirimize sunduk
                    Tenim kalınlaştı
                    Her dokunduğunu
                    Hissetmez oldu
Belki alışkanlıktan
Belki bulma
Umudundan
Yatak odalarına
Küsmedi
                    Zaten bir ilk değildi
Ve
Her zaman
Tenimi bana
Armağan eden
Pamuk helva
Yumuşaklığında
Değerli
Tenlerim oldu
                    An
                    Yeterli geldi
                    Hayat uzun
Bir gecenin güzelliği
Bütün yıla değdi
                    Vazgeçmedi

31.05.2009

Hiç yorum yok: