3 Mart 2016 Perşembe

İstedim



















ksb


İstedim
Suçluyum
Bir dokunuş istedim
Ne eksik ne de fazla
Dokunduğum kadar dokunuş
İstedim
Suçluyum
Bir anlayış istedim
Ne eksik ne de fazla
Anladığım kadar anlayış
İstedim
Suçluyum
Duyulmak istedim
Ne eksik ne de fazla
Duyduğum kadar duyulmak
İstedim
Suçluyum
Sevilmek istedim
Ne eksik ne de fazla
Sevdiğim kadar sevilmek
İstedim
Suçluyum
Bir nefes istedim
Ne eksik ne de fazla
Nefesim kadar nefeslenmek
Hayat
Hadi ordan dedi
Benden bu kadar
Beğenmiyorsan git dedi
Haklıydı
Beğenmedim kendime gittim
El sallamadım
Dost eli sıkmaktan nasırlaşan
Ellerimi sallamadım gittim
Ama o kadar çok kalmışım ki
Gittiğim bile anlaşılmadı
Herkes
Beni gördüğünü sanıyor
Bana dokunduğuna inanıyor
Varken dokunulmayana
Yokken dokunulunur mu
İşte hayat böyle
Var ı bilmeyenler
Yok u var zannediyor
Boş verin
Yaşayın gitsin
Ben gittim

03.03.2016

1 yorum:

Adsız dedi ki...

p