9 Mart 2016 Çarşamba

Hayat kumbaram delikmiş















ksb


Hayat kumbaram delikmiş
Bozuk paralarım düşmüş
Hiç ses çıkarmamış
Gelmediği gibi yuvarlanmış
Karanlıkta gölge olmuş
Oysa avaz avaz
Sek rakı toplantısına katıldım
Ortamı sulandırdım
Mezelere dokunmadım
Kumbaramı dibe attım
Yırtık cebimi ardıma diktim
Anasonları stokladım
Oysa yürek yürek
Gitmeli buralardan rüzgarını duydum
Yanından geçip gittim
Her yerde insan var nakaratını söyledim
Olduğum yere yığıldım
Kendime güldüm
Başucumda kendim
Hiç bir yere gitmedim
Oysa like like
Uzun uzun kavakları kestim
Hiç bir şey ekmedim
Kendimi biçtim balyaladım
Uzun bir ateş yaktım
Kendi közümü karıştırdım
İçinden beni yana yana çıkardım
Oysa alkış alkış
Ne kadar gittiysem yerimde saymışım
Bir sıkıntı uğruna koştuğumu vardğımı sanmışım
Delik kumbaramın istihap haddini aşmışım
Ki zaten boş un haddi olur mu
Oysa deli dolu
Arsız olmuşum
Harf arsızı olmuşum
Yürek arsızı olmuşum
Anlayış arsızı olmuşum
Dokunuş arsızı olmuşum
Dinleyiş arsızı olmuşum
İnsan arsızı olmuşum
Aşk arsızı olmuşum
Hayat arsızı olmuşum
Özür dilerim
Yüreğimi aşmışım
Oysa
Üç
Nokta


09.03.2016

Hiç yorum yok: