19 Mart 2016 Cumartesi

Kim kadar kimlerin















ksb


Kim kadar kimlerin
Ahkamlı hayatlarında
Kendini göremeyenlerin
Gözleri kıskançlıklarda
Sen kimsin ki
Kendin dahil kimi mutlu ettin ki
Kime sonuna kadar dokundun ki
Karşılıksız kime yaklaştın ki
Ahkamlı öğlenlerin aymazlığında
Rüzgar olmaya duruyorsun
Olmayan kelimelerini harcıyorsun
Kendini tanımayanların
Hayat olma çabalarında
Bedenine ruhuna bakmadan
Hayatı çatlatmalarında
Benim yoksa kimsenin olmasın
Avaz avazlarında
İnsan mısın
Sevgi nedir bilir misin
Sırça olmayan dairende
Gecekonduları taşlar mısın
Görünende en namuslu sensin
Tuşlarda tenlerarası gezersin
Kapıyı kapatıp gönderirsin
Sokağa bakire çıkarsın
İşte bu yüzden gerçekten dokunamazsın
Kendini kendinden utandırırsın
Kendine itiraf edemezsin
Ben bu kadarım diyemezsin
Başkalarını az bulursun
Kendini göremezsin
Yakınında bir yerde aşk gördün mü
Dairenin içinde kare kare tepinirsin
Benim yoksa onun da olmasın
Benim ondan neyim eksik
Cümlelerine dolanırsın
Zaten sana uygun değildi
Cümleni üfürürsün
Kimsesizliğine bir kimsesiz daha geldi
Mutluluğunda yaşarsın
Keşke beni de böyle seven olsa
Cümlene takılıp düşersin
Yalnızlık bile sana armağan



19.03.2016

Hiç yorum yok: