13 Mart 2016 Pazar

Gördüm












ksb


Gördüm
Sonsuza kadar öpmek istedim
Dokunmak kucaklamak istedim
Hayatın en güzel cümlelerini
Yüreğinin derinine söylemek istedim
Yanına kıvrılıp sonsuza kalmak istedim
Bilmediğim derin nefesimi aldım
Sustum
Durdum
Ben hala aynı adamım
Onu mutsuz eden adamın aynısıyım
Olsun öp dedim
Sakın yapma dedim
Olsun öp dedim
O senin en değerlin kıyma dedim
Öp dedim yapma dedim
Öp dedim yapma dedim
Öp dedim yapma dedim
En sonunda alnına kıyabildim
Bilmediğim derin nefesimi aldım
Bilmediğim adımlarımla
Gözden yürekten kayboldum
Kendi içimden çıkıp
Yüreğimi yanında bırakıp
Gidemeyeceğim kadar uzakladım
Kendimi tutamadım
Gel dersen gelirim
Cevap vermezsen anlarım
İyi ki lerimin hepsim değerlim yazdım
...
Kendimi tutabildim
Seni benim bildiğimden de
Daha çok sevdiğimi anladım
Seni kırmamak uğruna
Kendimden vazgeçeceğimi yürekledim
Seni uzayı kıskandıracak kadar sevdim
Adını aşk koydum nefesini hayat
Sana dokunmak için delileri aşarken
Öylece kalabildim
Kendi adıma pişmanım
O imkansız güzelliği yaşayamadığım için
Ama anlamımsın değerimsin
Nefessin hayatsın
Sustum
Durdum
Bilmediğim derin nefesimi aldım
Bilmediğim adımlarımla boşluğa uzandım
...


13.03.2016

Hiç yorum yok: