5 Eylül 2015 Cumartesi

kalabalık kokularda terledim





















kalabalık kokularda terledim
hayatımı insanlardan derledim
bir bakışa bir göz yaşına
bir susuşa bir dalışa
bir yalnızlığa bir kaybolmuşluğa
kendimden vaz geçtim
eksiklere nefesimi zerkettim
gözlerim gülerdi
ellerim tutardı
bakışlarım yakalardı
yüreğim anlardı
paylaştım
koca ya da zerre hayatımı
kalabalığımla paylaştım
kıçüstü yüzüstü
yüreküstü düştüm
kanıma acımadım
anlayışsızlıkta boğuldum
çok canlıydım
hemen doğdum
hemen koştum
yoruldum
kimse olanla mutlu olmuyor
olmayanla mutsuz oluyor
ben hep olan oldum
hiç olmayan olamadım
binlerce nefesi içime çektim
nefessiz kaldığımda nefessizdim
sağanaklarca göz yaşını içime çektim
göz yaşlarımda yalnızdım
binlerce bilinmeyen odaya girdim
kendi odamda tek başınaydım
birikmiş acıları içime çektim
ben acılarımı kimsesiz yaşadım
kimse olanla mutlu olmuyor
olmayanla mutsuz oluyor
ben hep olan oldum
hiç olmayan olamadım
yoruldum
kimse inanmıyor
çünkü hala arasıra
gözlerim gülüyor
ellerim tutuyor
bakışlarım yakalıyor
yüreğim anlıyor
kendim kendime yapışmış
çekip gidemiyor
kıyma makinasında yüreğim çekilmiş
kimseye kıyamıyor
kimse olanla mutlu olmuyor
olmayanla mutsuz oluyor
ben hep olan oldum
hiç olmayan olamadım
yoruldum
dumadumadum
.

05.09.2015

Hiç yorum yok: