6 Eylül 2015 Pazar

bir gün


















 ksb

bir gün
hadi bakalım diyeceğiz
buradan gideceğiz
geçmişi toplamayı bırak
gittiğimiz anı toplayamayacağız
ne valiz ne ev ne de araba
ruhumuzu alıp gideceğiz
hala duruyorsa tabi
hiç kalanı görmedim
ama
o kadar çok gören var ki
ona göre yaşayan var ki
yanılıyor da olabilirim
ama ben gideceğim
benden önce çok sevdiğim gitti
önce kalakaldım
sonra kaldım yaşadım
her gidişte düşündüm
sonra düşünmediğim yerden devam ettim
kaybetmek üzüyor düşündürmüyor
ölüm üzüyor düşündürmüyor
biri kulağımıza fısıldamış
sen sonsuzsun demiş
sonsuza kadar koş demiş
soluklanmadan koşuyoruz
sevdiklerimizin yanından geçiyoruz
ardımıza bırak önümüze bile bakmıyoruz
neye yetişeceğimizi bilmeden
havucun peşinden koşuyoruz
havuç seviyor muyuz
kendimiz istemeden dünyaya geldik
kendimizi bulamadan gideceğiz
başkaları kadar yaşamaktan
başkaları kadar olmaktan
kendimizin ne bok olduğunu bilmiyoruz
o yüzdendir hayata kızışımız
sisteme kızışımız
adaletsizliğe kızışımış
başkalarına kızışımız
kızışık kızışık yaşıyoruz
hep başkası suçlu
aslında başkası biziz
bir gün
hadi bakalım diyeceğiz
buradan gideceğiz
geçmişi toplamayı bırak
gittiğimiz anı toplayamayacağız
ne valiz ne ev ne de araba
ruhumuzu alıp gideceğiz
hala duruyorsa tabi

06.09.2015

Hiç yorum yok: