5 Eylül 2015 Cumartesi

zor olanı seçtim

















zor olanı seçtim
olmayacak olanı sevdim
kim miyim
yüreği bir yerde
kendi bir başka yerde
eksik olanları seçtim
kendimle bütünledim
ben hep bütünlemeye kaldım
kim miyim
kendi bir başka yerde
kalabalığı bir yerde
kendimi seçtim
yüreğimle sevdim
hayatın karanlık çıkmazlarında
kaybolmuşların sağanağında
rögar kapağının üzerinde
arnavut kaldırımın grisinde
macuncunun renklerinde
adam yakalayanın ateşinde
taka takanın kemiğinde
küreksiz filikanın denizinde
göz yaşlarının nefesinde
bilinmeyen loş sokaklarda
sokak lambasının altında durdum
hep görüldüm hiç görülmedim
hep küçük çubuğu çektim
ki ben kırmıştım
hep sıfır çektim
ki ben karmıştım
hiç kendime faydam olmadı
faydalarımın da bana olmadı
kimsesiz doğdum
aslında bir umuttum
yazlık sinema çıkışı unutuldum
kendi yoluma kendim düştüm
pişman değilim
ama piştim
afiyet olsun

05.09.2015

Hiç yorum yok: