27 Ağustos 2015 Perşembe

dünya malı






















dünya malı
benim
tabi kendime göre
dünyada kalacağıma inanmam
gideceğime inanırım
dünyalar benim olsa
zaten dünya malı benim
hayat bayram olsa
zaten deliyim
severim
sevdiğimi de bilirim
düşünürüm
düşündüğümü de bilirim
anlarım
anladığımı da bilirim
giderim
gittiğimi de bilirim
kalırım
kaldığımı da bilirim
bilerek yaşarım
bilerek ağlarım
bilerek gülerim
bilerek ölürüm
ne kadarsam o kadarım
ne bir insan fazla
ne de bir insan eksik
dünya malı
benim
hem de denizim
beni yemeyen keriz
hem malım hem de denizim
daha ne olsun
her sabah güneş doğsun
yağmur yağsın gökkuşağı çıksın
kar yağsın etraf keşküle dönsün
gece olsun yıldızlar sallansın
dolunay denizin üzerine düşsün
sular aksın rakıya karışsın
illaki aşk olsun
yüreğim sadece ona çarpsın
gözlerim gözlerinde yaşasın
ellerim ellerinde nefes alsın
tenim her sabah yanında uyansın
dünya malı
benim
beni yemeyen keriz
ama dalgalıyımdır

27.08.2015

2 yorum:

Adsız dedi ki...

himm peki bakalim

koto serdar bulgu dedi ki...

dünya malı senindir ve senin kalacak...