6 Eylül 2015 Pazar

her şey















AB

her şey
hiç
kalmadı
alınacak nefes
gidilecek sebep
kalınacak bakış
tutunacak güneş
karanlıkta yürüyorum
ıslığımın gölgesi ensemde
karada dalıyorum
derinliğimi kaybedip
sığlığa mahkum oluyorum
yüreksiz vurgunlarda ölüyorum
her şey
aslında hiç
siz hiç
kendinizden üşüdünüz mü
üşüyorum
siz hiç
kendinizden düştünüz mü
düşüyorum
siz hiç
kendinizden bittiniz mi
bitiyorum
siz hiç
kendinizden öldünüz mü
ölüyorum
her şey
hiç
kalmadı
atılacak adım
gidilecek insan
yaşanacak dünya
ölünecek ahiret
her şeyi
bitirdik
bedava tatil kazandık
karanlıkta yüzüyorum
ıslığımın dalgası ensemde
terk i diyar edecek diyar kalmadı
nefes alınacak yuvarlak kalmadı
rakıların anosonu kaçtı
sigaranın nefesi kaçtı
gecelerin yıldızları düştü
gündüzlerin güneşi öldü
hayat düştü
herkes kalabalık
bir ben yalnız
herkes allame i cihan
bir ben hiç
herkes tatilde
bir ben yokuş
herkes alemde
bir ben dip
yaşasın hayat
rapunzel in saçları kısa
ferhat dağsız
zagor çikosuz
oyuncakçı dede öldü
yaşasın hayat
kafam boş
harflerim devrik
nefesim rüzgarsız
ellerim hayat çizgisiz
her şey
hiç
yakında
hiç bile kalmayacak
yaşasın hayat

06.09.2015

Hiç yorum yok: