26 Ağustos 2015 Çarşamba

Nefesini duyarım

-->












ksb

Nefesini duyarım
Uzanamayacağım ülkelerde bile olsan
Ama yüreğine her yerden dokunurum
Ne başka gezegen ne de zifiri
Yüreğini gölgeleyemez
Yüreğimin içinden çıkarıp alamaz
Adını aşk diye okuduğum duyduğum
Bilirim iflah olmaz bir yaramazım
Dünya nimetlerine pek merhabası olmayanım
Geleceği bugün kadar görenim
Ama bugünüm sensin
Dünüm senden öncesi yarınım senden sonrası
Onun için sadece bugünde yaşarım
Yani sen kadar yaşarım
Senden önce yaşamadım mı
Hem de nasıl yaşadım
Dere insan dümdüz yaşadım
Yalnızlığımın kucağında hiçliğimi salladım
Sana gelemeden terk-i dokunuş eyledim
Ellerimi bakışlarımı mühürledim
İpsiz topaç dağının kafalıksız misket koyunda
Gözlerimi hiçliğe sabitledim
Kendim kadar iyiydim
Aşk geldi
Sen geldin
Topacımı ipine kavuşturdun
Çocukluğumun başucuna koydun
En sevdiğim misketimin üzerindeki
Göz yaşlarımı sildin
Hadi hayata gidiyoruz dedin
Yürekle geldim
Yüreğim kadar kaldım
Sen kadar kalacağım
Biz kadar büyüyeceğim
...

26.08.2015

5 yorum:

Adsız dedi ki...

aşk, çölün ortasında sağanak altında yürümektir...

Adsız dedi ki...

aşk sensin ssa

koto serdar bulgu dedi ki...

adını aşk koydum. seninle doğdum, seninle nefes alırım, sana bize kadarım...

Adsız dedi ki...

cansin

koto serdar bulgu dedi ki...

tek dileğim sana can olabilmek ve seninle sonsuzu kıskandırmak...