13 Ağustos 2015 Perşembe

Hiç















Hiç
Hiç kimseye
Hiç kendimi eksik anlatmadım
Nefes aldım yaşadım
Alamadım öldüm
Hiç
Hiç kimseyi
Hiç kendimden eksik bırakmadım
Nefes aldığımca yanında oldum
Düşünmediklerini düşündüm
Bilemediklerini bildim
Gidemediklerine gittim
Kalamadıklarına kaldım
Nefesine nefes oldum
Nefesimden vazgeçtim
Eksik bırakmadım
Belki tamamlamadım
Hele ki ben de olmayanlar eksikse
Hiç tamamlayamadım
Ben
Ben kadardım
Başkasını bilmiyordum
Başkası kadar olamıyordum
Kendimden eksik bırakmasam da
Ben de olmayanlardan eksik bıraktım
Ben de olmayanların peşine düştüm
Arkalarından yüreğim götümü vura vura koştum
Yetişemedim
Sadece koşmasını biliyordum
İnsanlara yetişmesini biliyordum
Ama ben de olmayanlara yetişemedim
Bu güne kadar
Kimi ben de olmayanlar yüzünden
Eksik bıraktıysam özür dilerim
Bu kadarım

13.08.2015

Hiç yorum yok: