26 Ağustos 2015 Çarşamba

Ölmeyecek kadar yaşıyorum















ksb

Ölmeyecek kadar yaşıyorum
Girdiğim odaların nefes loşluğunda
Yürüdüğüm yolların balata kokusunda
Bitirdiğim yılların boş bakışlarında
Dokunduğum nefeslerin yalnızlığında
Hayat gözümü alıyor
Görmeden koşuyorum
Ölmeyecek kadar yaşıyorum
...
Vazgeçiyorum terk ediyorum
Aşk yüreğimden çekiyor
Gidiyorum hiçliyorum
Aşk yüreğimden çekiyor
Bitiyorum başlamıyorum
Aşk yüreğimden çekiyor
...
Bitirmiştim bırakmıştım
Soğuk bir kayanın yalnızlığında
İpsiz topacın yuvarlaklığında
İpi kopmuş uçurtmanın feryadında
Gelmeyecek ufuklara kalmıştım
...
Hiç kimsenin yokluğunda
Boş kümenin parantezlerinde
Kurşun kalem sadeliğinde
Misketlerin mavisinde
Yüreğimi sektiriyordum
...
Batan güneşin uykusunda
Martıların gözlerinde
Denizin gölgesinde
Gitmiştim bitmiştim
Hiç e dokunup hiçmiştim
Kimsesize dokunup kimsesizdim
...
Bir tek sana hayır diyemiyorum
Bir tek sana kalıyorum
Bir tek sana yaşayabiliyorum
Aşk
Yoksa gitmiştim bitmiştim
Vaz geçmiştim terk etmiştim
Hiçtiretmiştim

26.08.2015

Hiç yorum yok: