23 Kasım 2013 Cumartesi

Yüreğimi hayattan kestin










Yüreğimi hayattan kestin
Kendine mühürledin
Beni senledin
Seninle nefes alıyorum
Seninle adım atıyorum
Seninle gülüyorum
Seninle ağlıyorum
Yüreğimi aşkla taşırdın
Kendine sevgiledin
Beni senledin
Seninle yaşıyorum
Seninle çoşuyorum
Seninle maviyim
Seninle kırmızıyım
                     Yalnızlığımı
                     Araftan
                     Kovdurdun
                     Kendine
                     Güzelledin
                     Beni
                     Senledin
                     Ben
                     Artık
                     Ben
                     Değilim
                     Senim
                     Sevdiceğim
                     Nar
                     Çiçeğim
                     Senin
                     En
                     Delinim
                     Seninim



23.11.2013

Hiç yorum yok: