19 Kasım 2013 Salı

Şüphelerin var













Şüphelerin var
Biliyorum
İflah olmaz görünüyorum
Biliyorum
Delileri kıskandırırım
Biliyorum
Manyakları güldürürüm
Biliyorum
Özgürlüğe tur bindiririm
Biliyorum
Bir yerde duramam
Biliyorum
Gündüzleri gecelerde boğdum
Biliyorum
Sınırları yırtarım
Biliyorum
Araflara düştüm
Biliyorum
Geçmişim kırmızıdır
Biliyorum
Gözlerim sarıdır
Biliyorum
                     Ama
                     Bugün
                     Sana
                     Yeniden
                     Doğduğumu
                     Biliyorum
                     Sana
                     Aşık
                     Olduğumu
                     Biliyorum
                     Sen
                     Kadar
                     Nefes
                     Aldığımı
                     Biliyorum
                     Sen
                     Kadar
                     Yaşayacağımı
                     Biliyorum
                     Sen
                     Kendini
                     Yorma
                     Ben
             Artık
             Senim
             Biliyorum


19.11.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssdc :)

koto serdar bulgu dedi ki...

ssf... ssnç... ssa... ssh...