11 Kasım 2013 Pazartesi

Ben buradayım













Ben buradayım
Ne olursa olsun
Ne olmazsa olmasın
Ben buradayım
Yürek atışı mesafesinde
Bakışının hızasında
Adımının izinde
Kokunun nefesinde
Her anında
Ben buradayım
Göz yaşının damlasında
Kahkahanın anlamında
Kötü gününün karanlığında
Mutluluğunun tarifinde
Hep yanındayım
                     Ben
                     Buradayım
                     Teninin
                     Kıvrımlarında
                     Nefesinin
                     Tadında
                     Yüreğinin
                     Tam
                     Ortasındayım
                     Ben
                     Buradayım
                     Ve
                     Hiç
                     Bir
                     Yere
                     Gitmeyeceğim
                     Sonsuza
                     …



11.11.2013

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de..

Adsız dedi ki...

ben de..

koto serdar bulgu dedi ki...

seni seviyorum...

Adsız dedi ki...

ben de :))))