23 Kasım 2013 Cumartesi

Seni














Seni
En gizlinden
En alenine kadar seviyorum
Seni
En derininden
En sığına kadar seviyorum
Seni
Uyurken izlerken de
Bir partide bütün gözler sendeyken de seviyorum
Seni
Gülen gözlerinle hayatımı aydınlatırken de
Göz yaşlarınla içimi ağlatırken de seviyorum
Seni
Yüreğimin dibindeyken de
Binlerce kilometre uzaktayken de seviyorum
Seni
Bilinen tüm zamanlarda da
Keşfedilmemiş zamansızlıklarda da seviyorum
Sana sadece güzelliklerimi yaşatmak varken
                    Öküzlüklerimi
                    De  
                    Yaşattığım
                    İçin
                    Özür
                    Diliyorum
                    Seni
                    Unutulmuş
                    Aşklarda
                    Da
                    Yaşanmamış
                    Aşklarda
                    Da
                    Yaşanamayacak
                    Aşklarda
                    Da
                    Seviyorum
                    Tek
                    Bildiğim
                    Seni
                    Sevmek
                    Sana
            Yaşamak


23.11.2013

Hiç yorum yok: