9 Kasım 2013 Cumartesi

Gecelerimi biriktirdim















G
ecelerimi biriktirdim
Ay ışığı eleklerinden geçirdim
En güzellerini yürekucuna bıraktım
Bakışlarımı biriktirdim
Gözyaşı eleklerinden geçirdim
En anlamlılarını yürekucuna bıraktım
Susuşlarımı biriktirdim
Gece karanlığı eleklerinden geçirdim
İlk harfimi yürekucuna bıraktım
Sevgimi biriktirdim
Derin mavi eleklerinden geçirdim
Bütün sevgimi yürekucuna bıraktım
Deliliklerimi biriktirdim
Aşk çıkmazı eleklerinden geçirdim
Kar topundan çığ aşkımı yürekucuna bıraktım
            Kendimi
                    Biriktirdim
                    Sen
                    Eleklerinden
                    Geçirdim
                    Sen
                    Kadar
                    Hayatımı
                    Yürekucuna
                    Bıraktım
            İster
                    Birazımı
                    Al
            İster
                    Bütünümü
            Seninim


09.11.2013

Hiç yorum yok: