3 Kasım 2013 Pazar

Seni seyrettim




















Seni seyrettim
Sabaha kadar
Yüreği koyun sırt üstü
Doyamıyorum
Sana doyamıyorum
Sensiz uyuyamıyorum
Senli uyuyamıyorum
Seyrine dalıyorum
Geceyi unutuyorum
Güneşi yakalıyorum
Narin kıvrımlarında düşlüyorum
Yürek atışını izliyorum
Rüyalarını yüzünde görüyorum
Uykumu haramlıyorum
Gecemi gündüzümü senliyorum
Şu an yatağımda uyuyorsun
İlk defa sana yazmaktan utanıyorum
Seni bensiz bırakıp satırlara düşüyorum
Uyandığında şİirini gör diye
Senden bir oda uzakta
Seni özlüyorum
Seni kucaklarken bile
Seni özlüyorum
Doyamıyorum
Sana doyamıyorum
Sensiz uyuyamıyorum
Senli uyuyamıyorum
Güzelliğine dalıyorum
Sabahı gözlerimde senle karşılıyorum
                    Hayatımın
                    Her
                    Milimisin
                    Sabahımın
                    Gecemin
                    Her
                    Milimisin
                    Sanki
                    Beni
                    Sen
                    Doğurdun
                    Kordonu
                    Kesmeyi
                    Unuttular
                    Sana
                    Yüreğimden
                    Bağlı
                    Kaldım
                    Doyamıyorum
                    Sana
                    Doyamıyorum
                    İlk
                    Sigaram
                    Sen
                    Kahvaltım
                    Sen
                    Rakım
                    Sen
                    Bu
                    Hayatta
                    Sen
                    Kadarım
                    Sen
                    Kadar
                    Nefes
                    Alanım
                    Bitirdim
                    Güzelliğinin
                    Koynuna
                    Kıvrılmaya
                    Geliyorum


03.11.2013

Hiç yorum yok: