25 Ağustos 2012 Cumartesi

Yağmur damlalarıyla içime düşüyorsun









by BG


Yağmur damlalarıyla içime düşüyorsun
Biriktikçe ben oluyorsun
Taşıyorsun içimden tenimi sarıyorsun
Biriktikçe dünyam oluyorsun
                    Su kadar berraksın
                    Yağmur kadar tazesin
                    Hayat kadar insansın
Baktıkça büyüyorsun
Dokundukça çoğalıyorsun
Öpdükçe nefes oluyorsun
                    Sen kadar
                    Ateşin etrafında dönen
                    Ateş böceğiyim
Sen kadar
Dünyanın etrafında dönen
Dolunayım
                    Sen kadar
                    Senin etrafında dönen
                    Kendimim
Başlangıcım sen sonum biz
Kuraklık ben sağanak sen
Karanlık ben güneş sen
                    Film sen senaryo ben
                    Şarkı sen söz ben
                    Aşk sen aşık ben
Yağmur damlalarıyla içime düşüyorsun
Biriktikçe ben oluyorsun
Taşıyorsun içimden tenimi sarıyorsun
Biriktikçe dünyam oluyorsun
                    Dünya
                    Kadar
                    Yuvarlaksın
Tomurcuk
Kadar
Tazesin
                    Yağmur
                    Sonrası
                    Kadar
                    Topraksın
Su
Kadar
İçsin
                    Yaprak
                    Kadar
                    Yeşilsin
Sonbahar
Kadar
Gözyaşısın
                    Aşk
                    Kadar
                    Delisin
Ben
Kadar
Sensin
                    Hayatsın
                    Sihirsin
                    Hoşçakalsın


25.08.2012

Hiç yorum yok: