3 Ağustos 2012 Cuma

Sol yanımdan kalktım














by OM

Sol yanımdan kalktım
Aşka uyandım
Pencereyi açtım
Kokusunu taşıyan
               Rüzgarla karşılaştım
Gözlerim onunla doldu
Damlalarım bahçeye düştü
                    Yeni aşk yerine
                    Eskisine uyanmışım
                    Kokusundan tanıdım
                    Gözlerimin içinde
                    Her zaman ki yerinde
                                        Duruşundan tanıdım
Yüreğimin odamın duvarlarına
                           Vuruşundan tanıdım
Kocaman yüreğime tek aşk mı sığıyor
Kocaman hayatın içinde tek ten mi nefes alıyor
Bir kadın kadar mıyım
Bir aşk kadar mıyım
                    Odamdam çıktım
                    Su ısıtıcısına dokundum
                    Olağan kahvemi içtim
                    Sigaraları koşturdum
Hala burada
       Yürekbaşımda
                    Pencereyi kapattım
                    Perdeyi sınırından taşırdım
                    Gözlerimi yıkadım
                    Bir olağan daha içtim
Hala burada
       Göz yaşlarımda
                    Banyoya girdim
                    Beyaz yuvarlakla tenimi çizdim
                    Sıkı sıkı kurulandım
                    Balkonda kendimi havalandırdım
Hala burada
       Tenimin kokusunda
                    Evden çıktım
                    Sokakları dövdüm
                    Deniz kenarına söylendim
                    Hep gittiğimiz yerlere denk geldim
Hala burada
        Hayatın nefesinde
Başkasına
Şans
Vermeyecek
Misin
Dedim
Ben
Başkasını
Seviyorum
Dedi
                    Hala
                    Onunla
                    Mısın
                    Dedim
                    Beni
                    Biliyorsun
                    Dedi
Sahil
Kıyısından
Ayrıldım
Sokakları
Adımladım
                    Onun
                    Adını
                    Havlayan
                    Köpekler
                    Peşimden
                    Kovaladı

Koşa
Koşa
Eve
Vardım
Kapıyı
Kilitledim
Pancurları
Kapattım
                    Hala
                    Burada

03.08.2012

Hiç yorum yok: