15 Ağustos 2012 Çarşamba

Kimsesiz sessiz









by BG

Kimsesiz sessiz
Kırmızı yakını bahanesiz
Uzağın içinde temassız
Yakını kaybetti dumansız
                    Kalamadı gittiği kadar
                    Yatamadı kalktığı kadar
                    Dokunulmadı dokunduğu kadar
                    Sevilemedi sevdiği kadar
Kırmızı yakını bahanesiz
Maviye tutsak nedensiz
Kimsesiz sessiz
Bir o kadar da gereksiz
                    Kimsesiz kadar kimseli
                    Anlamsız kadar anlamlı
                    Gereksiz kadar gerekli
                    İmkansız kadar imkanlı
Olmayanın içinde nefes alan
Bilmeyenin içinde bilen
Anlamayanın içinde anlayan
Sevemeyenin içinde seven
Hayatın içinde hayat
                    Kim bakıp görecek
                    Sana kadar
                    Kim kalkıp yürüyecek
                    Sana kadar
                    Kim öpüp koklayacak
                    Sana kadar
                    Kim dokunup anlayacak
                    Sana kadar
Hayat bana kadar
Tenim bana kadar
Yüreğim bana kadar
Ben bana kadar
Bana bana rakı kadar
                    Kırmızı
                    Yakını
                    Bahanesiz
                    İnsan
                    Yakını
                    Kifayetsiz
                    Aşk
                    Yakını
                    Yüreksiz
                    Hayat
                    Yakını
                    Bilinçsiz
Kimsesiz
Sessiz
Bir
O
Kadar
Gereksiz
Hayat
Temassız
Hala
Maviye
Tutsak
Nedensiz

15.08.2012

Hiç yorum yok: