28 Ağustos 2012 Salı

Çarşaflarım kırışmıyor









by UK


Çarşaflarım kırışmıyor
Tenler lastikli
Orgazmlar ertelemeli
Ruhu havalandırmalı
                    Kalmadı bir teması
                    Tenler aluminyum folyo sarması
                    Dokunuşlar ekmek arası
                    Bitişler sevişme ertesi
O odadan diğer odaya
Ten arası sokaklarında
Ruhu soluklandırmalı
Sırası gelemeyen sigarayı yakmalı
                    Kaç zile daha basacağım
                    Güneş doğmadan kapıyı kapatacağım
                    Sokakların telaşına karışıp
                    Kendimle karşılacağım
Her şeyden gittim
Tenlerden gidemedim
Yalnızlıktan kaçıp
Ten gölgesine sığındım
Gölgede kaldım
Güneşi göremedim
                    Bir
                    Ağaç
                    Gölgesi
                    Bulduğumda
Yaprakları
Saçıma
Düştüğünde
                    Senden
                    De
                    Gideceğim
Rüzgar
Okşayacak
Tenimi
Yağmur
Damlaları
Sonrasında
Yakacağım
Sigaramı
                    Derin
                    Bir
                    Nefes
                    Çekeceğim
                    Kendime
                    Kalacağım



28.08.2012

Hiç yorum yok: