26 Ağustos 2012 Pazar

Gözyaşlarım








by BG

Gözyaşlarım
Bilye bilye döküldü
Saçlarım
Rüzgar rüzgar dağıldı
                    Yüreğim
                    Sen sen parçalandı
                    Tenim
                    Şehvet şehvet terledi
Sigaram
Poyraz poyraz yandı
Rakım
Boğum boğuim aktı
                    Hayat durdu
                    Yuvarlağından kaydı
                    Nefesler tutuldu
                    Dudağında boğuldu
Seninlede hayat
Sensizde hayat
                    Kimsesiz çığlıksız
                    Bir o kadar avaz avaz
Güneş
Ayın içinden geçti
Tenin
Yüreğime saplandı
                    Alev alev söndü
                    Buz buz yandı
Aklım
Yüreğime firar etti
Özgürlüğüm
Tenine zincirlendi
                    Soğuk soğuk büyüdü
                    Yangın yangın çoğaldı
Dokunuşlarım
Sen ben biz
Varoluşlarım
Sen ben biz
Hayat ve ötesi
Sen ben biz
                    Dünya
                    Sen ben biz
                    Ayrılık
                    Sen ben biz
                    Yalnızlık
                    Sen ben biz
Senden
Bana
Kalan
Sensizlik
Bensizlik
                    Benden
                    Uzaklaşan
                    Adımların
                    Sensizlik
                    Bensizlik
Yokluğun
Sensizlik
Bensizlik
Kendi
Kendime
Yalnızlık
                    Büyüyorum
                    Bana
                    Bıraktığın
                    Sensizlikte
Yaşıyorum
Yüreğimin
Sen
Boşluğunda
                    Sevişiyorum
                    Tenimin
                    Sen
                    Yokluğunda
Yürüyorum
Sokaklarımın
Sen
Issızlığında
                    Ölmüyorum
                    Yaşamın
                    Sen
                    Sizliğinde
Sensizlik
Bensizlik
                    Seninlede
                    Hayat
                    Sensizde
                    Hayat
Miş
Muş
Gibiyim


26.08.2012

Hiç yorum yok: