8 Ağustos 2012 Çarşamba

Sana kuruyorum masamı









by BG

Sana kuruyorum masamı
Sen geldiğinde evin içi deniz
                    Sana açıyorum odamı
                    Sen koktuğunda yatağım bahar
Sana uyandırıyorum sabahı
Sen gözlerini açtığında güneş
                    Sana açıyorum sokaklarımı
                    Sen adımlarını armağan ettiğinde hayat
Sana geliyorum yaşadıklarımca
Sana dokunuyorum hissettiklerimce
Sana kalıyorum hayatımca
                    Senden uzaklaştıkça azalıyorum
                    Senden gittikçe ufalıyorum
                    Senden kaybolunca bitiyorum
Kim kadar hayat
Sen kadar hayat
                    Kim kadar özlem
                    Sen kadar özlem
Kim kadar aşk
Sen kadar aşk
                    Sensiz dalışlarım en derin vurgun
                    Sensiz kalışlarım en karanlık ölüm
Sana bakışlarım soluk
Sana kalışlarım hayat
                    Sana gelişlerim kavuşma
                    Sana dokunuşlarım yaşama
Sen kadarım
Ben kadarım
Biz kadarım
                    Sensiz uyanışlarım yitik
                    Sensiz kalışlarım zifiri
                    Sensizlik bensizlik
Biliyorum
Sen
De
Ben
De
Biz
De
Biteceğiz
                    Arkamızda
                    Kalan
                    Yaşadıklarımızı
                    İçeceğiz
Sen
Ben
Biz
Olmanın
Mutluluğunda
Büyüyeceğiz
                    Yeniden
                    Seveceğiz
Sana
Bana
Dokunduğumuzdan
Daha
Çok
Dokunacağız
                    Bizden
                    Doğacağız
                    Başkaları
                    İle
                    Çoğalacağız
Belki
Hiçbiri
İlk
Nefes
Gibi
Olmayacak
                    Ama
                    Yaşayacağız
Birbirimizden
Öğrendiğimiz
Sevgimizi
Başkalarının
Yüreğinde
Yaşatacağız


08.08.2012

Hiç yorum yok: