18 Mayıs 2012 Cuma

Beni kaybeden insanların


















ksb




Beni kaybeden insanların
Rakısındayım bu gece
                    Her ince camda
                    Biri daha kayboluyor
El kalkıyor yudum kabul ediyor
                    Yaşanmışlıklar her kadehde siliniyor
Aslında
Bıktım yazmaktan
Bu kadar mıyım soru işaretinde
                    Boğazın erguvanları yeşil
                    Yazmanın silinmişliğinde
Adımların izsizliğinde
Gecenin ışıkları karanlık
                    Tek başına olduğunu bile bile
                    Yüreğini ipe sayısız mandalla asmak niye
Kimse rüzgar değil seni kurutacak
Kiimse dokunmuş değil seni hissedecek
Kimsenin se sine n eklenecek
Azgın azgın bitirilecek
                    Aslında
                    Bıktım yazmaktan
Harflerim geri geri geliyor
Yürek inadına kusuyor
                    Hey yürek boşver
Ne eklediklerin
Ne de satırların kalacak
                    Alan aldığını alıp gidecek
                    Sana şarkılar bile kalamayacak
Birazdan yağmur yağacak
İnsanlar kuytulara kaçacak
                    Bir tek sen
Bir tek sen
                    Islanacaksın
Herkes
Kupkuru
Kalacak
                    Yıldırım
                    Senin
                    Üstüne
                    Düşecek
İnsantoner
                    Aslında
                    Bıktım
                    Yazmaktan
Bu
Satırlarım
Benden
Sonra
                    Size
                    Ulaşacak
Ulaştırmama
Bakanlığının
Önergesinde
                    Yaşanmışlıklar
                    Gerçek
                    Olacak
Aslında
Bıktım
Yazmaktan
                    Gidiyorum
                    Diyorum
Hala
Buradayım
                    Hiç
                    Düşündünüz
                   



18.05.2012

Hiç yorum yok: