17 Mayıs 2012 Perşembe

Solmayan sonbaharda


















ksb



Solmayan sonbaharda
Sigara dumanı aydınlığında
                    Geçmişimi kapının önüne bıraktım
Yönetici kızdı
Çöpleri kapı çalınca verin dedi
                    Kurtulmak bile izinli
Aşk sıraya girdi
Birinci olduğunu bile bile
                    Dostluk kaynak yaptı
                    Yerini bile bile
Göz damlası neminde
Gitmeyen adım kıvamında
En büyük rakının beyazlığında
                    Karanlığa kaldım
Hiç bir gece
Evin ışıklarını açmadım
                    Sebeplerimi üfledim
İçerken yazmayı sevmiyorum
İçmeden yazamıyorum yaşayamıyorum
                    Sade kahve nane liköründe
                    Rüzgara karşı uzanıyorum
Tutuluyorum
Bütün bıraktıklarıma karşı
                    Asya avrupa fark etmiyor
                    Hepsi istanbul
Hayat vurgun fark etmiyor
Hepsi hayat
                    Vapurlar kalkıyor
İskeleler umursamıyor
                    Kimi adaya kimi jilete gidiyor
Kimse kalmıyor
                    Kimsenin kimsesizliğinde
Aynı satırların
Başka harflerle okunuşundayım
                    Bir kadın daha sevsem ne olacak
Bir insan daha kendime eklesem ne olacak
                    Boğazımda düğüm kalmadı
Tenimde boğum kalmadı
                    Kızgınlığım kızılda soldu
Kimse
Beni
Almadı
                    Kiraladı
Dapozutoyu
Vermeden
Tuttu
                    Depozitoyu
                    Alarak
                    Taşındı
Sigara
Dumanı
                    Rakı
                    Flaşı
Yürekleri
Dağladı
                    Nakarat
Kendini
Şaşırdı
                    Nakını
                    Attı
Yürek
Bahara
Buzunu
Attı
                    Yukarıdaki
                    Dapozuto
                    Olacak
                    Depozito
Hayat
Gibi
Şiir
De
Tashih
Li
                    Şerefe



17.05.2012

Hiç yorum yok: