28 Haziran 2012 Perşembe

ey dost












 
Ey dost
Geldiysen fincanı kucakla
                    Aramızdan ayrılalı çok oldu
                    Kalabalığınla neler yapıyorsun
Beni sorarsan
Kendimleyim
                    Ruhlar alemine çok katkım olduğu için
                    Derin kederlerdeyim
Ama yaşıyorum
                    Yeni denemelerde bulunmuyorum
                    Azımla yani kendimle yetiniyorum
Her gün bir yıl büyüyorum
Bedenime ve ruhuma sığmıyorum
                    Yuvarlak dar geliyor
                    Ara sokaklarda yaşıyorum
Kimseyi aramıyorum
                    Bulduklarım antika sandıkta
                    Bembeyaz tülbent altında
Odamda takılıyorum
Balkonu yıkıyorum
Kahve kokusunu eve yayıyorum
                    Gecelerim rakı aydınlığında
                    Bir salon bir insan yaşıyorum
Arafa doğru ilerliyorum
                    Kapım çalınıyor
                    Ekmek geliyor
                    Çöpüm gidiyor
Ben kalıyorum
                    Sokaklar kalabalık
Evim sakin
                    Geceler kalabalık
Evim loş
                    Çıkmıyorum
Bu hayata çıkmıyorum
                    Çıktıklarıma
Sayılsın
                    Yeni
                    Hesap
                    Açılmasın
Sigaram
Yansın
                    Ekmekler
                    Kızarsın
Beyaz
Peynire
Uzansın
                    Akşam
                    Kavun
                    Vaktini
                    Kucaklasın
Rüzgar
Evin
İçinde
Dolaşsın
                    Güneş
                    Kafasını
                    Uzatsın
Ve
Perdeler
Kapansın



28.06.2012

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Başım dönüyor şiirleri okudukça o kadar derin ki..o güzel yüreği öpüyorum.

Suya kapılanlar dedi ki...

Yine bir yürek tamamlayan, yine baş döndürücü gerçekten... Adınla birlikte başka alanlarda paylaşacağım. Sevgiler...

koto serdar bulgu dedi ki...

armağan ettiğiniz her satırınıza yeni şiirler doğurasım geliyor. çok teşekkür ederim...

Suya kapılanlar dedi ki...

Ne güzel, böylesi doğumlara amenna!.. Yalnız, iltifat olarak alıyorum ve teşekkür ediyorum.Zira sizin ilham perileriniz çok güzel yönlendiriyor sizi... Sevgiyle...