16 Mayıs 2012 Çarşamba

En iyi bildiğim yerde











En iyi bildiğim yerde
Kendimde kayboldum
                    Sigara dumanı gibi kararsız
                    Üfleyenlerin nefesinde dalgalandım
Seviyorum dediler inandım
Sana ihtiyacım var a inandım
Bir tek sen anlıyorsun a inandım
İlk defa seninle yaşıyorum a inandım
                    Çırılten sokakda kaldım
Yüreğimi mutfak makasıyla törpüledim
                    Herkesi dinledim anladım
                    Herkes kendini dinlemedi anlamadı
Hayır demeyi öğrenemedim
                    Evet bakışlarıma kilitlendi
Yoldan geçene baktım
Hayatımdan geçene baktım
Biriikenlerime baktım
                    Bak bak şaşır kadar kalamadım
Hayatım boyunca dinledim
Satırlarım boyunca anlattım
                    Kimse okumadı
                    Anlatmaya devam etti
Yüreğimi tenimi anlayışlarımı açtım
Bozuk para tezgahında kaldım
                    Yıllar insanlar toplandı
                    Herkes sırayla kürsüye çıktı
Bana sıra gelmedi
                    Hem varım hem yokum
                    Hem değerliyim hem yokum
İhtiyaç halinde bakılacak kadar gözükenim
İhtiyaç bitince tedavülden kalkanım
                    Niye hala dinliyorsun
                    Niye hala yazıyorsun
                    Niye hala gitmiyorsun
Satırlarının arasında
                    Cevap veremeyecek kadarım
Zayıfım
                    Hem bedenen hem alışkanlıken
Zayıfım
                    Hem yüreken hem alışkanlıken
Birisi çıkar diye değil
Birisi çıkmayacağını bile bile
                    Ama birisinin içinde ben olduğunu bile bile
                    Hem bencilim hem yorgun
Bildiğin
Kadar
Yaşamanın
                    Ona
                    İnanmanın
Bildiğinden
Vaz
Geçmenin
                    Sıfırdan
                    Başlamanın
                    Yorgunluğunda
Acizim
                    Hem
                    Kızgınım
Hem
Bu
Kadarım
                    Birisi
                    Çıkar
                    Diye
                    Umutlarım
Kendimi
Kandırmalarım
                    İnsan
                    Olmanın
                    Yürek
                    Feleğinde
Kim
De
Duracak
                    Ya
                    Da
                    İflas
                    Mı
                    Gelecek
Konkordato
Çoktan
                    İflas
                    Kime
                    Denk
                    Gelecek
Bir
Gün
                    Sadece
                    Bir
                    Günün
Bir
Dakikası
Düşündüğünde
                    Kendin
                    Kime
                    Denk
                    Gelecek
Kimseye
Olmasın
                    Hayat
                    Bilmediğin
                    Kadar
                    Kalmasın
Hala
Gidemedim


16.05.2012

Hiç yorum yok: