3 Mayıs 2012 Perşembe

Kendi derinimde boğuldum













Kendi derinimde boğuldum
Yüreğimin kabarcıkları arasında
                    Kimse kadar değildim
                    Bütünümü parça parça bıraktıklarımda
Müslüman mahallesinde salyangozdum
Gizli gizli yenilen
                    Bütünlenmeyen dokunuşlarda
                    Yokluğa denk kaçamaktım
Başka yatak eksiklerinin
Temiz çarşafıydım
                    Yalnız masaların
                    Karşı sandalyesiydim
                    Mezelerin az ilerisinde
Kimsede kalmadım
Herkes bende kaldı
                    Bir bilendim
                    Bilmeyenlerin kucağında
Bir dokunandım
Temassız hayatların sonunda
                    Bir dinleyendim
                    Sevdiklerinin sağır kulaklarında
Bir anlayandım
Sevgisiz sevginin kaçışlarında
                    Bir paylaşandım
                    Sigara dumanının flusunda
Eksik kalan hayatların
                    Boşluğunu doldurandım
Bütüne denk gelen
                    Bana sıra gelmeyen
Tek şeritli yoldum
                    Alma sınırı olmayan
                    Gözyaşlarını yüreğinde toplayan
Eksik yürek parçalarını kendinden koparan
Boşa geçmiş günleri takviminden devreden
                    Kendi derinimde boğuldum
Başka yüreklerin eksiklerinde büyüdüm
                    Beni büyütenler
Beni ayırdılar
                    Çocuklarını ayaran ana babalar gibi
Her ailenin
Bir anlayanı var
                    Ve
O
                    Ölene
                    Kadar
                    Anlayan
Her
Hayatın
Bir
Anlayanı
Var
                    Ve
O
                    Ölene
                    Kadar
                    Anlayan
Ona
                    Hiç
                    Bir
                    Zaman
                    Sıra
                    Gelmez
Çünkü
                    Gelirken
                    Sırasını
                    Devretmiştir
Kimse
Dönüp
Bakmaz
                    Çünkü
O
                    Anlayandır
Anlamazsa
                    Ne
                    Olur
Hiç
                    Bütün
                    Anladıkları
                    Bir
                    Gecede
                    Boğulur
Ona
Sıra
Gelmez
                    O
Anlayandır
                    Bir
                    Gece
                    Anlamazsa
                    Ne
                    Olur
Bütün
Anladıkları
Unutulur
                    Unutmalı
                    Hayat
Ona
Hiç
Bir
Zaman
Sıra
Gelmez
                    Kendi
                    Derinimde
                    Boğuldum


03.05.2012

Hiç yorum yok: