11 Mayıs 2012 Cuma

Güneşin doğmadığı sabahda ınga dedim



















ksb

Güneşin doğmadığı sabahda ınga dedim
Güneşin batmadığı bir akşamda öldüm
                    Dolunaydan düştüm
                    Hilal e zıpladım
Çiçeklerin açmadığı yılda okula başladım
Kışın ortasına açan ilkbaharda mezun oldum
                    Yapraklarını dökemeyen sonbaharda büyüdüm
                    Anason tarlasında içeri yudum koştum
Yıldızların kaymama grevinde dilek tuttum
Gelincikleri büyütmedim cik bıraktım
                    Hastalıkta sağlıkta yemini etmedim
                    Bozanlardan daha çok sevdim
Kendimi bulamadan çocuk yapmadım
Kendimi bulamadım
                    Aşka en karanlıklarda inandım
Zifirimden aydınlıklar yarattım
                    Tekrar ışıkları söndürdüm
Her d dosdoğru sözüne inanmadım
Her d nin peşine yüreğimi gönderdim
                    Ne d lerde kaldı yüreğim ne ben de
Yürek uçurtmamı
Bir daha yağmayacak bulutlara armağan ettim
                    Tenime şemsiyeler açtım
                    Kuru kuru seviştim
Gözyaşlarım amazon
                    Gidilmemesi gereken yüreklere gittim
                    Kalınmaması gereken bakışlarda kaldım
Babamın yüzünü yüreğime yapıştırdım
O sun dediler babam dedim
                    Masallarını biriktirdim
                    Bakışlarını gözüme mıhladım
Bırakıp gitmedi beni
Bütününü içime armağan etti
                    Nereden nerelere geldim
Nerelerim sobeli
Nedenlerim kurt
                    Gaz lambamın fitili kısa
                    İçinde gazı olmadan direniyor
Çemberim oya oya
Güle ağlaya sokaklarım yağıyor
Topraklarım inadına kokmuyor
                    Yüreğim
                    Dışarıda
Bedenim
İçeride
                    Bakışmarım
                    Yüzlerde
Görüşlerim
Filateli
                    Saman
                    Kağıtlarım
                    Teksir
Parmaklarım
Tuş
                    Gel
                    De
                    Bu
                    Hayat
                    Da
                   
Artık
Sigaram
Dumansız
                    Rakım
                    Anasonsuz
Bıkkınlık
Sonsuz
                    Güneşin
                    Doğmadığı
                    Sabah
                    Da
                    Inga
                    Dedim
Güneşin
Batmadığı
Bir
Akşam
Da
Öldüm

11.05.2012

Hiç yorum yok: