28 Ocak 2012 Cumartesi

Girilmemiş yüreklerde büyüdüm




















Girilmemiş yüreklerde büyüdüm
Dokunulmamış tenlerde yaşadım
Bakılmamış gözlerde yaşlandım
Aşksız gecelerde boğuldum
                    Bir yürek atımı hayatta
                    Eksiklerle bütünlendim
Dost oldum sevgili oldum
Ham oldum olmuş oldum
                    Sözcükleri biriktirdim
                    Tenleri serpiştirdim
                    Geceleri sabah yaptım
                    Gözyaşlarını sevecenlikle içtim
Biriktirdim hayatı
Aşkı ayırdım
Diğerlerini sıraya dizdim
                    Hepsini sevdim
                    Hepsine kendimi verdim
                    Aşka beni de ekledim
Aşk kadar hayat
Soluk kadar ölüm
                    Girilmemiş sokaklarda yürüdüm
                    Açılmamış odalarda kaldım
                    Görülmemiş gecelerde sabahladım
Kimi sabah kolum uyuştu
Kimi sabah yüreğim uyuştu
                    Bıkmadım
                    O odadan diğer odaya
                    Bazen kendimle bazen kendimsiz
                    Girdim kaldım çıktım
Aşkın doğmasını bekledim
Yalnızlar tepesinde
Aşkın yağmasını bekledim
Ten alıcı çölünün kurusunda
                    Çoğu gece sigaramı yakamadım
                    Ten tasarrufunda bulundum
Biriktirdiğim tenler
Hızlı trenleri geçti
Eski raylarımın üzerinden sekti
                    Yılmadım
                    O odadan diğer tene
                    Ten-i alem gezilerimde
                    Büyüdüm buruştum kurudum
Aşkın her batışında
Tenler üzerime doğdu
Hepsini sevdim
Hepsine kendime verdim
Aşka beni de ekledim
                    Aşk
                    Kadar
                    Hayat
Soluk
Kadar
Ölüm
                    Odama
                    Saklandım
                    Kapısını
                    Kilitledim
Geçmiş
Kağıtlara
Gözyaşlarımı
Yağdırdım
                    Odaya
                    Ben
                    Kokusu
                    Yayıldı
Ya
Aşk
Ya
Ölüm
Ya
Da
Sokağa
Çık
Dedim
                    Sokaktayım
Bilmez
Adımlarımla
Bilmez
Odalara
Doğru
İnce
Ayardayım
                    Kaybettiğini
                    Bulamıyorsan
                    Bulamadığını
                    Aramıyorsan
O
İllaki
Karşıma
Çıkar
Diyorsan
                    Oda
                    Koleksiyonu
                    Yapmaya
                    Hazır
                    Ol
Sokaktayım
                    Odalara
                    Doğru
                    Yürüyorum
Ama
Yaşıyorum


28.01.2012

Hiç yorum yok: