15 Ocak 2012 Pazar

Aşkın kıyısında














ksb



Aşkın kıyısında
Yürek sektirirken
                    Dalgaların kucağında
                    Tenlerimizi katlarken
Hayat uzak olur
Sen ben yakın
                    Aşkın deli saatleri
                    Koynumuzda büyürken
Bir bakışı bir dalışı
Vurgunlara armağan ederken
                    Aşk büyür dünya küçülür
Teninin kıvrımlarında
Saklambaç oynarken
Dudaklarının gizeminde
Hayat kaybolurken
                    Kimseleri istemez canım
                    Sen ben bir de biz
Biz kadar hayat
Biz kadar ölüm
                    Çayımın demi sen
                    Kahvemin hatırı sen
                    Rakımın keyifi sen
                    Geriye kalan ben
Gideriz gidilmeyecek duygulara
Atarız yüreklerimizi
Yakarız tenlerimizi
Sana bana kadar hayat
Gerisi teferruat
                    Geceler geceliğini unutur
                    Gündüzler aydınlığından utanır
                    Hayat bizi kıskanır
                    Dolunay odamıza saplanır
                    Yürekbakanlar duvarlarımızdan fışkırır
                    Kırçiçekleri kokuları tenimizden yayılır
Bir deli hayat misalı
Akıllarımızı dağıtır
                    Yürek yüreğe düşünürüz
                    Yürek yüreğe kırarız
                    Yürek yüreğe ağlarız
Sensiz bensiz hiçken
Seni beni yıkarız
Çaresiz mandallarla
Hayata asarız
Bir deli rüzgar
Tenlerimizi okşar
Yüreğimizi durular
Olmamış gibi birbirimize koşarız
                    Aşkın döngüsünde
                    Hayata döneriz
Uç uçu böceği
Annen sana aşk alacak
Dileklerin yüreğine konacak
                    Üç
                    Tane
                    Harfin
                    İçine
                    Sığdırdıklarımıza
                    Şaşarız
Aşk
Aşk
Şaşır
                    Gel
                    De
                    Dinginliğini
                    Taşır
Su
Gibidir
Aşk
Yolunu
Bulur
                    Kimsenin
                    Bilmediği
                    Sokaklardan
                    Hayatlardan
                    Geçer
Ama
Yolunu
Bulur
                    Aklını
                    Kaybettirir
Yürek
Akıllı
Olursun
                    Yüreğin
                    İşi
                    Akıl
                    Olmasada
                    Olsun
Aşk
Gelsin
Delirtsin
Kendimi
Kaybettirsin
                    Bulunmak
                    Kolay
                    Kaybolmak
                    Zor
Yaşamak
Kolay
Hissetmek
Zor
                    Gel
                    Bana
                    Al
                    Beni
Sonra
Sokağa
At
Umrumda
Değil
                    Gel
                    Bana
                    Al
                    Beni
Tedavülden
Kaldır
                    Yüreğimi
                    Kapat
İstersen
Git
                    Kaldığın
                    Yeter
Bulunmak
Kolay
Kaybolmak
Zor
                    Git
                    Onu
                    Aşka
                    Sor


15.01.2012

Hiç yorum yok: