1 Ocak 2012 Pazar

Çareli dertlere düştüm














ksb

 
Çareli dertlere düştüm
Yüzdükçe büyüdüm
İstanbul oldum
                    Yedi tepemde insanlar
                    Erguvanlara vurgun oldum
Çiçek pazarından rakı aldım
Çıkmaz sokaklarda dolandım
                    Beyoğlu na düştüm
                    Gecelerine armağan oldum
Üç yıldız dan lokum aldım
Tramvaya asıldım
Öylece döndüm istaklal e
Kalabalığı yara yara
Asmalımescit e vardım
                    Dar sokakların
                    Geniş kollarına kucaklandım
                    Yeni tünel gidenine binmedim
Galata da durdum
Kendi kulemi yaktım
Seyrine dalmadım
Yokuştan bıraktım
Kadın kokusu duydum
Köprüsüne vardım
                    Uzun Ömer i gördüm
                    Ayakkabalırını kaybetmiş
                    Üzüntüsünü kucakladım
Amor amor seslerinden geçtim
Eski iskelenin durduğu yerde durdum
Topkapı sarayına selam çaktım
Halatların üzerinden bindim
Turan Emeksiz in yüreğine kaldım
                    Kadıköy çarşısında balık
                    Mercan da midye
                    Baylan da düş oldum
                    Beyaz fırının karşısında
                    Eski oyuncaklarımı buldum
Boğayı okşadım
Yuvarlağındaki beyaz eldivenliyi andım
                    Kır pidesini paket yaptırdım
                    Kent sinemasından kaydım
                    Popomu parlattım
                    John Travolta ile dans ettim
Kalamış a huzur oldum
Bira şişelerinden denizi içtim
Kendime vardım
Abc nin bahçesine dayandım
Baraka da taş sektirdim
Çelik Gülersoy u sevdim
                    Bu aşk fazla sanadan bilet aldım
                    Kapını çaldım
                    Sana kendimi aldım
                    Yüreğinin ıssız kenarına bıraktım
Öylece
Kaldım
                    Unutulmamış
                    Aşklar
                    Dükkanında
                    Tezgahtar
                    Oldum
Kendimi
Sana
Bıraktım
                    Ben
                    İstanbul
                    Oldum
Seni
İçimde
Gezdirdim
Eğlendirdim
Ağlattım
Yağmurlarla
Okşadım
Dik
Yokuşlarımda
Yüreğimde
Taşıdım
Erguvanlara
Boyadım
                    Sana
                    Kendimi
                    Aldım
Feneryolu
Koru
Da
Saklandım
Kurt
Oldum
Çıkmadım
                    Sana
                    Kendimi
                    Aldım

01.01.2012

Hiç yorum yok: