22 Ocak 2012 Pazar

Yüreğimdeki saçlarından

















Yüreğimdeki saçlarından
Seni uyandırmadan ayrıldım
                    Sabahın sesini kıstım
Bizi büyüten odamızdan
İzinsizce yalınladım
                    Güne yetişme telaşına uyanmadan
                    Kahvaltını hazırladım
Gizlice odamıza geri döndüm
Yanıyüreğinde sessizliğine daldım
                    Acımasız çalar saati öldürdüm
                    Seni seven öpücüğümü hayatıma kondurdum
Günaydın diyen gözlerinde kaldım
An içinde boynuma dolanan
Kollarında tutuklandım
Öylece kaldım kaldın
                    Yine mi dedin
                    Birlikte hazırlardık dedin
                    Yıllar yüzünden sana geç kaldım
                    Artık sana erken olmak istiyorum
                    Dedim
İşte o bakışın için seninim
O bakışın için hayatsın
O bakışın için sana erkenim
Ben seni beklerim
Sen beni bekleme
Ben sana koşarım
Sen bana bak yeter
                    Birlikte büyüdüğümüz yataktan ayrıldık
                    Banyonun telaşında kaybolduk
                    Bornozlarımızı değiştirdik
                    Ben sana sen bana geçtik
İlk yudum çayın anisinden
Dudaklarımızı içimize çektik
Bir yudum çay
Bir ömür dudak
                    Hayatın telaşına inat
                    Bize zamanlarına hayat
Bırak masa böyle kalsın dedin
Akşam döndüğümde sabahımızı göreyim
Yatağıda toplama dedin
Akşam döndüğümde gecemizi göreyim
                    Her
                    Sabah
                    Sen
Her
Akşam
Sen
                    Her
                    Gece
                    Sen
Hayat
Sen
Dedim
                    Sensin
                    Dedin
Birazdan
Bizi
Ayıracak
Giysilerimizi
Giydik
                    Çıplaklığımızı
                    Evimize
                    Bıraktık
Aynada
Birbirine
Sarılmış
Kendilerimize
Baktık
                    Kapımızı
                    Açtık
Bizi
Birazdan
Ayıracak
Güne
Çıktık

22.01.2012

Hiç yorum yok: