1 Ocak 2012 Pazar

Hayat yanlış yapıyor












by UK



Hayat yanlış yapıyor
Biriktirdiklerimi hesaplamıyor
Gittiğim kadar gidemiyor
Kaldığım kadar kalamıyor
Hakkımı vermiyor
                    Hayat yanlış yapıyor
                    Dokunduğum tenleri kavuruyor
                    Dinlediğim kelimeleri unutuyor
                    Baktığım gözleri uyutuyor
Hayat yanlış yapıyor
Beni kendime bırakmıyor
Aramıza kendini koyuyor
Anlamayanları itekliyor
                    Hayatın kabı delik
                    Ona ettiğim armağanları akıtıyor
                    Bakışlarımı dokunuşlarımı
                    Sıradanlığa oturtuyor
                    Sararmış fotoğraflarımı
                    Görmezden geliyor
Hayat yanlış yapıyor
Sahil kıyılarımı
İhaleye çıkarıyor
Özenle büyüttüğüm tenimi
Pazarın toplanma saatine bırakıyor
Delicesine yüreğimi
Dört işleme kurban ediyor
                    Hayat yanlış yapıyor
                    Aşklarımı geçmişe
                    Mektuplarımı kilide
                    Dokunuşlarımı hiçliğe
                    Anlayışlarımı kilere
                    Dosluklarımı bilinmeyene
                    Sevgilerimi mengeneye
                    Kilitliyor
Anahtarını denize atıyor
                    Kıyıya oturuyorum
Anahtarın
Anaforlarını
Dinliyorum
                    Gidiyorum
                    Gelemiyorum
                    Kalıyorum
                    Dönemiyorum
En
Net
Gözüken
Hiç
                    Geriye
                    Kalmayan
                    Hayat
Hayat
Yanlış
Yapıyor
                    Hayat
                    Ben
                    Sen
Kim
Yanlış
Yapıyor
                    Hayat
Hadi
Hayat
Ayağa
Kalk
                    Tek
                    Ayak
                    Üstünde
                    Yanımda
                    Dur
Hayat
Yanlış
Yapıyor
                    Gidiyorum
                    Yeni
                    Yıla


01.01.2012

Hiç yorum yok: