4 Aralık 2010 Cumartesi

Özlemiyorum















ksb


 
Özlemiyorum
Hayatın içinde birikenleri
Özlemiyorum
                    Ağlamıyorum
                    Boşa akıttığım gözyaşlarıma
                    Ağlamıyorum
Düşünmüyorum
Değerle buluşmayan dokunuşlarımı
Düşünmüyorum
                    Hissetmiyorum
                    Merhaba sevişmelerimi
                    Hissetmiyorum
Gitmiyorum
Varsayılan hiç bir yere
Gitmiyorum
                    Dinlemiyorum
                    Anlatanların unuttuklarını
                    Dinlemiyorum
Anlamıyorum
Ihtiyaç halinde açılan yürekleri
Anlamıyorum
                    Bilmiyorum
                    Kimseye ulaşmayan gerçekleri
                    Bilmiyorum
Sevişemiyorum
Tenimin çizikleri arasından
Sevişemiyorum
                    Üzülmüyorum
                    Karşımda duran boşluğa
                    Üzülmüyorum
Yaşıyor
Muyum
Yaşıyorum
                    Içiyor
                    Muyum
                    Içiyorum
Sokaklarda
Yürüyorum
Intihar
Yapraklarında
Düşüyorum
                    Yalnızlığımı
                    Özlüyorum
                    Yalnızlığıma
                    Ağlıyorum
                    Yalnızlığımı
                    Düşünüyorum
Yalnızlığımı
Hissediyorum
Yalnızlığıma
Gidiyorum
Yalnızlığımı
Dinliyorum
                    Yalnızlığımı
                    Anlıyorum
                    Yalnızlığımı
                    Biliyorum
Yalnızlığımla
Sevişiyorum
Yalnızlığımla
Yaşıyorum
                    Yalnızlığımla
                    Içiyorum
                    Kalabalığım

04.12.2010

Hiç yorum yok: