10 Aralık 2010 Cuma

Kaç


















by GG


Kaç
Durma bana
Dipsiz kuyularda
Kaybolma
Yakından gördüğün
Işığa aldanma
                    Aşk uzak
                    Yalnızlık ben
Ardımda bıraktıklarıma
Gülmüş yüreklere
Yanımda gözükenlere
Aldanma
                    Kaybolduktan sonra gel
                    Olmadıktan sonra gel
                    Yoların bittiğinde gel
Yoksa
Anlamazsın beni
Bir erkeğe bana kızarsın
Aslında kızdığın hayattır
                    Sevgi sözcükleri duymadığına kızarsın
                    Aslında duymadığın hayattır
Anlaşılmadığın için kızarsın
Aslında anlamadığın hayattır
                    Teslim olmadığım için kızarsın
                    Aslında teslim alamadığın hayattır
Kaç
Yakınlarına kaç
                    Çözemediklerinin cazibesinde
                    Kaybolma
                    Kendin kadarını sev
                    Fazlasına aldanma
Yaşanmamışın güzelliğinde
Biriktirdiklerini yitirme
                    Kaç
                    Bildiğine kaç
Yazı tura dokunuşlarda
Kaybolma
Bozuk para hayatlarda
Birikme
Biriksen de
Topladıklarında kaybolursun
                    Bırak
                    Güzel
                    Bir
                    Bakış
                    Olarak
                    Kalsın
Hayatın
Güzellikleri
Sana
Kalsın
                    Hepsini
                    Yitirdiğinde
                    Beni
                    Gördüğün
                    Hiçlikteyim
Bir
Hayat
Uğruna
Dönülmezlerdeyim
                    Bana
                    Kızıyorsun
Hiç
Olduğunda
Bulursun
                    Yüreğin
                    Açık
                    Olsun

10.12.2010

Hiç yorum yok: