27 Aralık 2010 Pazartesi

Çıkartma gemisinden






Çıkartma gemisinden
En önce ben indim
Harfler
Yanımdan içimden geçti
Kelimelerim yaralandı
Cümlelerim öldü
                    Tepeye
                    En önce ben uzandım
                    Harflerim aktı alnımdan
                    Alın yazım silindi
                    Kelimelerim dilden kesildi
                    Cümlelerim beni terk etti
Bir ülkeyi fethettim
Kendimi kaybettim
                    Anason tarlalarında
                    Geri dönüş gemisine binmedim
                    Kaybolduğum yerde kaldım
                    Harflerimi takip ettim
                    Kelimelerime ulaşmak için
                    Çılgın cümlelerin akışında sürüklendim
                    Sadeleşemedim
Hayat beni unuttu
Fethettiğim yalnız ülkenin
Yalnızlığı kavurdu
                    Nereye
                    Gidersen
                    Git
Hangi
İnsanı
Seversen
Sev
                    Yalnızlıklar
                    Ülkesini
                    Fethetmek
                    Eni
                    Ve
                    Sonu
Dünyanın
Sonu
Geçti
Marduk
Yaşlandı
Mastürbasyon

27.12.2010

Hiç yorum yok: