26 Kasım 2010 Cuma

Yaprak intiharı zamanında


















ksb


Yaprak intiharı zamanında
Dökülen insanların
Bıkkınlığında
Hayatın tozlu köşesine
Bırakılmış dokunuşlarda
Cinnet paylaşımlarında
                    Uzağın yeni tariflerinde
                    Yitikliğin yitikliğinde
Oturdum sandalyenin kucağına
Bıraktım gözlerimi ufuğa
Daldım yalnızlığıma
                    En güzel vurgunu tattım
                    En ağır taşı bağladım
                    En sıcak ipi atkıladım
Hiçbiri yetmedi
Ölmek yetmedi
Yaşamanın ağırlığına
Kaldım hayata
Yalnızlık yağmuru kokusuna
                    Anıları yaktım
                    Sandıkları attım
                    Mektupları sildim
                    Dostlukların anasını sattım
                    Hiçlik vakfına bağışladım
Boşu boşuna kasesine
Dilekleri boşalttım
Bir mum yaktım
Dumanına sevdalandım
Onunla süzüldüm
Yalnızlığın aydınlığına
                    Ben kendim kadar
                    Herkes kendi kadar
                    Hayat geldiği kadar
                    Mantramı üfledim
Insan muhasebesinde
Konkordato ilanında
Sıfırı yakaladım
Sıfırlandım
Gittim
                    Geriye
                    Kalamayacak
                    Kendimden
                    Korktum
Elimde
Tek
Kalanı
Alıp
Alladım
                    Ayak
                    Izlerimi
                    Sildim
                    Yürek
                    Sesimi
                    Sağırladım
                    Kucağıma
                    Asma
                    Kilitler
                    Taktım
Düşüncelerimi
Geri
Dönmez
Rüzgarına
Bağışladım
Anlayışlarımı
Kaf
Dağının
Bilinmeyen
Kardeşine
Gömdüm
                    Güldüm
                    Dikendim
                    Soldum
                    Döküldüm
Ten
Ten
Yürek
Yürek
Döküldüm
Kapattım

26.11.2010

Hiç yorum yok: