26 Aralık 2010 Pazar

Aynı havayı içimize çekmiyoruz














by GG


Aynı havayı içimize çekmiyoruz
Aynı sokaklarda yürümüyoruz
                    Bilmediklerimiz aynı değil
                    Bildiklerimiz aynı değil
Sen hayatı kovalıyorsun
Ben arkamda bırakıyorum
                    Ben damlaya damlaya bitiriyorum
                    Sen sağanak sağanak çogalmak istiyorsun
Rakı çocuğu
Kokteyl partilerinde soluklanamıyor
Cümleleri anlaşılmıyor
Yalnızlığım daha da çoğalıyor
                    Sen
                    Gel diyemiyorsun
                    Ben
                    Kendim gelmiyorum
Uyuşmayan harflerin arasında
Buluşan tenlerimiz
Birbirine aşina
Yok bir sözüm ona
                    Çağırmadan beklemenin
                    Söylemeden anlamanın
                    Uzaklarında
Hayatın devrik cümlelerinde
Iktidarın loş zafiyetlerinde
Allı pullu gecelerin
Siyah beyaz sonlarında
Soluklananların arasında
Bedenim görünmüyor
Kahkahalarım duyulmuyor
                    Ben
                    Yalnız
                    Yalnız
                    Yalnızım
Sen
Yalnız
Kalabalık
Yalnızsın
                    Yalnızlıklarımız
                    Aynı
                    Değil
                    Kalabalıklarımız
                    Aynı
                    Değil
Sigarayı
Içimize
Çekişimiz
Bardağı
Masaya
Koyuşumuz
Sabahları
Uyanışımız
Aynı
Değil
                    Uyuşmayan
                    Harflerin
                    Arasında
                    Buluşan
                    Tenlerimiz
                    Birbirine
                    Aşina
                    Yok
                    Bir
                    Sözüm
                    Ona
Yaşa
Bildiğin
Gibi
                    Hayatın
                    Değil
                    Kendinin
                    Bildiği
                    Gibi
Büyürüz
Küçülürüz
Tekrar
Karşılaşırız
Hayatın
Kendin
Sokağında
                    Harflerimiz
                    Abaküsten
                    Yerlere
                    Düşüp
                    Anlamına
                    Biraraya
                    Geldiğinde
                    Buluşuruz
Hayat
Kısa
Sen
Uzun
Farkında
Olduğunda
                    Içini
                    Doldurmaya
                    Çalıştığın
                    Boşluğunda
                    Yer
                    Olmadığını
                    Gördüğünde
                    Sensin
Kendine
Mutlu
Bak

26.12.2010

Hiç yorum yok: